اسنپ، از استارت آپ تا چيره‌ترين كمپاني جمهوري اسلامي ايران

همه چيز درباره نرم افزارهاي مالي و حسابداري

اسنپ، از استارت آپ تا چيره‌ترين كمپاني جمهوري اسلامي ايران

شايد براي شما اتفاق افتاده باشد كه ساعت ها كنار خيابان درانتظار آژانس باشيد يا اين كه براي پست كردن بسته‌اي براي عزيزانتان در نقطه ديگري از شهر، دردسرهاي متعددي را كشيده باشيد. امروزه با تكوين استارتاپ‌هاي آنلاين در حوزه حمل و نقل، مي‌اقتدار اعلام‌كرد ديگر اين موضوعات مكان نگراني ندارد و به راحتي مي توانيد هر كجا كه مي خواهيد برويد و يا اين كه هر بسته‌اي كه دلتان خواست را منتقل نماييد. اسم آشنا‌ترين نامي كه درين حوزه وجود داراست، اسنپ ميباشد.

اسنپ چه‌گونه اسنپ شد؟
حتما اسنپ از به عبارتي آغاز بدين پرآوازگي و بزرگي نبوده ميباشد. اسنپ با ساخت يك استارتاپ و با داشتن ۵ كارمند استارت به كار كرده‌ميباشد البته امروزه آن را به رقم بالاي ۱۰۰۰ كارمند و چيزي حدود ۳۰۰ هزار راننده فعال در سطح كشور‌ايران رسانده ميباشد.

روايت تبديل شدن اسنپ به‌اين اسم پرآوازه از سال ۱۳۹۳ به وسيله گروهي از جوان ها اهل ايران رقم خورد. در آن سال شهرام شاهكار به يار دوست خويش ژوبين علاقمند مبادرت به احداث اين موسسه اينترنتي در كشور‌ايران كردند. اسنپ در صدر با اسم ماشين كرايه اي ياب استارت به عمل كرد و تحت گروه مجموعه وب كشور ايران بود. وب كشور‌ايران جزو چندين كمپاني بلندتر در حوزه استارتاپي در كشور ايران ميباشد كه پروژه‌هاي موفقي نظير اسنپ‌ماركت، اسنپ فود، اسنپ‌تريپ، اسنپ‌هيت و باميلو شد‌ه‌است.

رفته رفته با دريافت كردن برخورد از مشتريان، وب جمهوري اسلامي ايران در سال ۱۳۹۴ مبادرت به احداث قانوني اسنپ كرد و از همانجا شغل قانوني آن صورت گرفت. بعداز آن رشدهاي نجومي اسنپ شروع شد به گونه اي كه در سال ۹۵ پرورش ۱۰۰ درصدي را تجربيات كرد و بعداز آن، كمپاني‌هاي بزرگي همانند ايرانسل از آن پناه كردند و سبب پرورش سريع خيس و يكسري برابري آن شوند. اسنپ رفته رفته قسمت‌هاي مختلفي را به نرم افزار و كار خويش اضافه نموده است كه پيرو به تحقيق مختصري از آنها مي پردازيم.

 

اسنپ ماركت
با اعتنا به ارتقاء روز افزون جمعيت در عظيم شهرها و همينطور ارتقا آلودگي و ترافيك، دسترسي به مركزها خريد بازه فرصت بيشتري را از اشخاص مي گيرد. به همين برهان اسنپ و هايپر استار كه يك كدام از كمپاني‌هاي گرانقدر در قضيه كالاهاي تند مصرف ميباشد، مبادرت به احداث اسنپ‌ماركت كردند.

مقصود احداث اسنپ‌ماركت، خلال رساندن جنس به دست مشتري و ياري به حمل و نقل داخل شهري، آن ميباشد كه كالاهايي با ارزش مطلوب و اقتصادي را به دست مشتريان خويش برساند.اسنپ ماركت سعي در اين دارااست كه آحاد اجناس جان دار را با تخفيف به مشتريان ارائه نمايد ، ولي نكته داراي اهميت اين ميباشد كه كد تخفيف اسنپ ماركت نيز براي اين خدمت در لحاظ گرفته گرديده‌است.

با اين درحال حاضر در بازار رقابتي ، اسنپ يك حريف جديد اي در قضيه سوپرماركت آنلاين پيدا نموده است. اُفرآورده يا اين كه به عبارتي عرش كوروش با ورود به‌اين عرصه و ساخت كد تخفيف اكالا براي سرويس ها خويش سعي بر توليد يك رقابت تخفيف دار كرده است. با اين حالت بايستي روءيت كرد كه كدام يك از اين برندها در‌اين رقابت چيره خواهند بود.

 

اسنپ فود
در سال ۱۳۹۶، كمپاني اسنپ و كمپاني زودفود كه نامي آشنا في مابين سامانه هاي توصيه آنلاين خوراك ميباشد، مبادرت به احداث اسنپ‌فود كردند. اسنپ‌فود اكنون با دارابودن ۱۵۰۰ رستوران داراي اعتبار در نرم افزار خويش، توانسته ميباشد گوي رقابت را از سايرافراد بربايد.

شما با اين سامانه قابليت تصويب پيشنهاد از ۵۰ شهر مرز و بوم را داريد. اين سامانه مبتني بر معيارهاي متفاوت نظير لوكيشن به شما رستوران‌هاي مجاورت را معرفي مي‌نمايد و بعد داده ها كاربردي نظير منو رستوران، ساعت‌كاري، لحاظ ساير درباره اين رستوران و طرز‌هاي پرداخت حضوري و آنلاين را به شما عرضه مي‌نمايد.

گروه اسنپ براي ساخت احساس رقابت ميان عرضه كنندگان سرويس ها خلال خدمت گذشته ، كد تخفيف اسنپ فود را نيز حيث كرده تا يوزرها بتوانند با رضايت بيشتر و اقتصادي خيس خريد كنند.

اسنپ تريپ
از سال ۹۴ استارتاپي به عنوان پين تا پين صورت گرفته بود كه رفته رفته و با توسعه كاري آن، اين موسسه تحت عنوان يكي زيرمجموعه‌هاي اسنپ، به اسم اسنپ تريپ شد. اسنپ‌تريپ يكي شايسته ترين سامانه هاي آنلاين رزور هتل، بليط و … ميباشد. شما هرآنچه كه براي سفرهاي داخلي و فرنگي را نياز داريد، ميتوانيد در اسنپ تريپ پيدا نماييد و نگران هيچ چيز نباشيد.

يكي شايسته ترين خصوصيت‌هاي اسنپ‌تريپ، قابليت و امكان رزور انلاين هتل‌هاي فرنگي فارغ از پرداخت هيچ سيرتكامل هزينه دلاري ميباشد و شما براي پرداخت كردن هزينه رزرو كردن اين هتل‌ها نيازي وجود ندارد در‌پي پي پال، مستركارت و … باشيد.

همينطور شما با هر توشه خريد از اين سامانه، كد تخفيف اخذ خواهيد كرد كه براي وهله آتي ميتوانيد از آن استفاد نماييد و در هزينه‌هاي خويش نيز صرفه حويي نماييد.

اسنپ روم
براي رزور مسافرخانه و مهمانپذيرهاي ارزان، يك كدام از شايسته ترين مورد‌هاي پيش رو به كار گيري از اسنپ‌روم ميباشد. شايد با خويش تصور كنيد كه اسنپ روم با اسنپ تريپ چه تفاوتي دارااست كه آن‌ها‌را از هم جداگانه كرده‌اند. بايستي بيان‌كنم تريپ (trip) همان طور كه از اسم انگليسي آن مشخص و معلوم ميباشد، به معناي مهاجرت ميباشد و از صفر تا 100 هر چيزي كه براي هجرت نياز داريد را براي شما آماده مي نمايد. اين در هم اكنون ميباشد كه روم(room) به معناي اتاق ميباشد و فقط براي اجاره هتل، مهمانسرا و مسافرخانه كاربرد داراست.

استارتاپ زودروم كه از سال ۹۶ شغل خويش را شروع كرده بود، امروزه با اسم اسنپ روم شناخته مي‌گردد. اين سامانه به شما امداد مي نمايد تا يك مهاجرت امن، بي گرفتاري و باخيال سهل وآسان را تجارب فرمائيد. سواي اينكه نگران محل اقامت خويش در شهرهاي متفاوت كشور‌ايران باشيد.

اسنپ پزشك
اسنپ دكتر معالج روشي امن، مطمئن و فارغ از معطلي براي رابطه ۲۴ ساعته با دكتر و رواشناس ميباشد. شما ميتوانيد به راحتي شماره تلفن همراه خويش را در اپليكشن وارد فرماييد و بعداز درخواست، فورا يك دكتر معالج با شما تماس خواهد گرفت و به وي با دعوا بنشينيد. تلفن شما در دسترس دكتر يا اين كه هيچ فرد ديگري قرار نخواهد گرفت و شما با فرضي راحت مي توانيد با دكتر مرتبط با خويش كلام فرمائيد.

حوزه مشورت كردن پزشكان و روانشناسان اسنپ، بسيار زياد ميباشد و به راحتي در كليه مسئله‌هاي معاش نظير توفيق تحصيلي، زناشويي، فرزندپروري و … ميتوانيد با مشاوران و پزشكان اسنپ پزشك كلام فرمائيد.

يكي‌از خصوصيت‌هاي كاربردي اين خدمت اين ميباشد كه به طور آنلاين مي توانيد پزشكاني كه همين الان باطن اپليكشن ميباشند و قابليت رابطه به آن ها ميباشد را ملاحظه كنيد و با تحقيق تخصص آنها و همينطور نظرها ديگر كاربرها، از در ميان آن ها مبادرت به گزينش دكتر معالج و مشاور براي خويش نماييد.

امروزه نسبتاً در هر جنبه معاش استعمال از سرويس ها اسنپ را براي خويش و اطرافيانمان مي بينيم و خواهيم توانست بگوييم اسنپ يكي‌از استارتاپ‌هاي بسيار برنده در كشور ايران بوده ميباشد كه بها الان آن چيزي حدود ۱/۷ ميليارد دلار ميباشد.

دريافت انواع كد تخفيف از تخفيفان ويژه بهار 1401

 

 

بهترين روش گرفتن كد تخفيف از ديجي كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.