سه اصل اصلي تخفيف دادن به مشتري

همه چيز درباره نرم افزارهاي مالي و حسابداري

سه اصل اصلي تخفيف دادن به مشتري

مشتريان در هنگام خريد متاع و سرويس ها به دلايل مختلفي عشق و علاقه مند به اخذ تخفيف‌هايي مي‌باشند كه ترازو تخفيف‌هاي دريافتي و روش ارائه آن به مشتري مي تواند سهم مهمي در ساخت رضايت از خريد در مشتريان ساخت و ساز كند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم شمارا با سه اصل اصلي تخفيف دادن به مشتري آشنا كنيم.

ادله تخفيف دادن به مشترياز دلايل تخفيف دادن به مشتري قادر است عادت‌هاي خريد مشتريان باشد يا اين كه ذهنيت اينكه هر خريدي مكان تخفيف‌هايي را داراست و يا اين كه عدم تطبيق بها اعلامي با قيمتي كه در ذهن مشتري براي آن فرآورده يا اين كه سرويس ها وجود داراست باشد.

فروشنده ماهريك فروشنده ماهر مي بايست با ابزار تخفيف‌ها بصورت حرفه‌اي واكنش كند. تا خلال جلب رضايت مشتري، بهره متبوع خويش را براي فروش آن جنس يا اين كه سرويس ها معدود ننمايد.
فروشنده حرفه‌ايفروشنده حرفه‌اي

چهت نيل بدين هدف ها در هنگام تخفيف دادن به مشتري مي بايست از سه اصل تحت استعمال فرمائيد:

اصل اوليه: به مكان تخفيف‌هاي درصدي از مبلغ، كادو بدهيدبه صورت معمول فروشندگان در هنگام تخفيف دادن به مشتري، درصدي از مبلغ فاكتور را كسر نموده و باقي مانده مبلغ را اخذ مي‌نمايند، مدام همت فرماييد هم اندازه آن عدد متبوع تحت عنوان تخفيف، يك مال يا اين كه سرويس ها را به به عبارتي قيمت به مشتريان خويش تحت عنوان تخفيف بدهيد كه رعايت اين اصل سبب مي‌گردد كه مبلغ ورودي به صندوق شما از عدد فاكتور شما كمتر نشود و به علاوه يك كالاي ديگر به مشتريان ارائه كرده ايد كه مبلغ خريد آن كمتر از بها ارائه گرديده به مشتريان است.

اصل دوم: تخفيف‌هاي زرنگ ممنوعهيج وقتي عدد‌هاي تيزهوش را تحت عنوان تخفيف دادن به مشتري خويش ارائه نكنيد، مشتريان بايستي حس نمايند كه شما منفعت احتساب گرديده و منطقي به كالاي خويش اضافه كرده‌ايد و هم اكنون انتظار دارا‌هستند كه در هنگام تخفيف‌هاي دوباره شما محاسباتي اجرا دهيد و يكي غير باهوش و احتساب گرديده را تحت عنوان تخفيفي به آنان اعلام نماييد.
تخفيف دادن زرنگ به مشتري ممنوعتخفيف زرنگ ممنوعاز جمله مي‌توانيد به مكان يك تخفيف 500 هزار توماني بعداز 30 ثانيه به حساب آوردن با ماشين اكانت خويش، عدد 482 هزار تومان را به مشتري اعلام نماييد، اعداد غير تيزهوش احتساب گرديده اين ذهنيت را براي مشتري به وجود مي آورد كه شما حداكثر تخفيف ممكن را براي وي حيث نموده ايد.

اصل سوم: بالا بردن مقاوت و مجالهر چه مشتريان براي بدست آوردن تخفيف‌ها همت و فرصت بيشتري را صرف نمايند، منزلت ارزشي بالاتري را در ذهن مشتري توليد مي‌نمايد، و نبايد با گاز در هنگام درخواست تخفيف دادن به مشتري به وي تخفيف‌هايي بدهيد.
از جمله مشتري كه 5 دقيقه فرصت صرف اخذ تخفيفي كرده و 500 هزار تومان تخفيف گرفته ميباشد بسيار ناراضي‌خيس از مشترياني ميباشد كه 20 دقيقه مجال صرف نموده است و 200 هزار تومان تخفيف اخذ نموده است.
در شرايط نخستين مشتري ممكن ميباشد خريد خويش را اعمال دهد. البته در نقطه رضايت قرار ندارد. حس مي‌نمايد كه در صورتي‌كه فرصت بيشتري را صرف كرده بود، به طبع مي‌توانست مبلغ بيشتري را تخفيف بگيرد.

ايده هايي براي تخفيف دادن به مشتري1. تمركز بر بازارهاي مقصود كه علت كمتري براي تخفيف به دست آوردن دارا هستند.در شرايطي كه براي تجارت شما اثرگذار باشد ، تغيير تحول تمركز بازاريابي براي جذب بيشتر مشترياني كه تخفيف discount كمتري مي‌خواهند، قادر است به منفعت كسب و كار شما باشد و لبه بهره شمارا ارتقاء دهد. مشوق: شما در هم اكنون ساخت‌و‌ساز يك مشتري ميان نسل بزرگي مي باشيد كه با ارتقا سن توان خريد آن‌ها ارتقاء مي‌يابد.


2. تخفيف هاي كمتر ولي بزرگتر را ارائه دهيد.مغازه والا Nordstrom صرفا چند دفعه در سال تخفيف جاري ساختن ميدهد. در فيض ، فروش آن تحت عنوان يك اتفاق افتاد والا فهم مي گردد ، و در مشتريان يك پر نمك خريد ساخت و ساز مي نمايد. در مقابل ، اكثري از مغازه هاي تبارك بازار از 40 ، 50 يا اين كه 60 درصد فروش مداوم برخوردار‌است. در سود ، ارزش هاي فروش آن‌ها مانند بها هاي "معمولي" شم ميگردد ، و سبب مي‌گردد مشتريان نسبت به خريد كمتر حس اضطراب نمايند و حتي كمتر تصميم به پرداخت بي نقص ارزش دارا هستند.


3. قيمت شعور گرديده توليدات خويش را ارتقا دهيدپيام بازاريابي شما نقش بسزايي در جابجايي قيمت حقيقي و واقعي توليدها شما داراست. حتي درصورتي كه بها هاي شما ذيل ترين ارزش وجود ندارد، با تأكيد بر ماليات بر ارزش افزوده اي كه مشتريان از دكان شما مي‌گيرند مثلا ضمانت هايي كه ارائه مي دهيد و يا اين كه سرويس ها فردي يا اين كه كالاهاي كيفيت خوب خوب از رقبا مي‌تواند خريداران را متقاعد نمايد كه ارزش هاي شما بها پرداخت را داراست.


4.به مكان به كار گيري از تاراج براي جذب مشتريان نو ، روي تخفيف هاي وفاداري براي مشتريان جان دار تمركز فرماييد.نمي توانيد يك مشتري بامسئوليت از في مابين مشترياني ساخت‌و‌ساز نماييد كه به جهت تاراج يكبار وارد مغازه شما گرديده و ديگر برنخواهند گشت. در قبال ، با اجراي نرم افزار هاي وفاداري درآمد بيشتري از مشتريان داراي تعهد خويش بگيريد و آن‌ها‌را وادار فرماييد تا بيشتر از شما خريد نمايند. با به كار گيري از اپ نرم‌افزار وفاداري ، مي‌توانيد طرز پاسخگويي مشتريان به پيشنهادهاي گوناگون را رديابي فرماييد ، بعد از آن پيشنهادات را براي نقاط داغ مشتريان تهيه و تنظيم فرمائيد.

 

چگونه مي توانيم ارزان و راحت سفر كنيم؟

چگونه از ديجي كالا، اسنپ ماركت و ديجي استايل تخفيف بگيريم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.