چگونه با استفاده از تخفيف يك فروش عالي داشته باشيم؟

همه چيز درباره نرم افزارهاي مالي و حسابداري

چگونه با استفاده از تخفيف يك فروش عالي داشته باشيم؟

در صورتي شما يك فروشنده مي‌باشيد يا اين كه در درنگ فروش بيشتر و درآمدزايي بيشتر ميباشيد كه مطلقا مي باشيد اين نوشته بدرد شما مي خورد.
چرا اين را ميگويم كه‌اين نوشته‌علمي بدرد اشخاص سرگرم در فروش مي خورد؟به اين دليل كه كليه ما يك فروشنده هستيم. اما اكثر ذهنيتي كه از فروش و فروشنده ها دارا هستند خيلي عالي وجود ندارد چون مي پندارند فروشنده به هر دليلي تلاش دارااست محصول بنجل را به آن‌ها بندازد و به قولا تو پاچشون بكنه!
عصر فراگيري ايجاد اشتغال و آغاز بيزنس

پزشكي كه براي مريض خويش ورژن مي نويسد، دارااست يك طريق معالجه را مي‌فروشد. تاليف كننده اي كه كتاب مي نويسد، كتاب خويش را به منتشر كننده و خوانندگانش مي‌فروشد. مهندسي كه نقشه ساختماني را ميكشد، طرح خويش را به توليد كننده مي‌فروشد. معلمي كه درس دادن مي نمايد، درس خويش را به دانش آموز ميفروشد. حتي مادري كه فرزندش را پند مي نمايد فروشنده ميباشد و در صورتي فروشنده خير و خوبي باشد، حرفش خريدار دارااست، وگرنه فرزندش، سخن اورا مفت هم نميخرد!
عموم به راحتي پول نمي‌دهندپژوهش ها اخير نشانه ميدهد وقتي كه ما در درحال حاضر پرداخت پول هستيم شم ناخوشايندي را تجربيات مي كنيم كه‌اين حس دقيقاً به عبارتي نقطه از مغز را تحريك مي‌نمايد كه در حين حس درد در مغز ما تحريك مي شود و به آن درد پرداخت پول مي‌گوييم؛ بدين ترتيب پرداخت پول در طي خريد يك روند دردناك ميباشد و هنر ما به‌تيتر فروشنده اين ميباشد كه تا حد قابليت و امكان اين درد را براي مشتري كاهش دهيم تا احتمال خريد را ارتقاء داده و شم درد نتايج از پرداخت پول را التيام دهيم.

خط مش هاي ارتقاء فروش

آيا تخفيف بدهيم يا اين كه تخفيف ندهيم؟برخي فروشندگان به ظواهر باهوش، معمولا از ترفند «تخفيف» براي ترقيب كردن مشتري به دكان و ترغيب وي به خريد و پرداخت پول به كارگيري مي‌نمايند تا اين درد را كاهش بدهند. البته به لحاظ شما تخفيف دادن ميتواند فروش را ارتقاء دهد؟


پاسخ هم آري ميباشد هم نه! (اما يك پاسخ سو‌مين هم داراست،يادم ميايد موعظه كه بوديم استاد ما يك پرسش پرسيد و اذعان كرد آري،نه،هيچكدام؟ اينجانب بهش خنديدم و گفتم مگه هيچكدام هم داريم؟الان پس از ۲۰ سال فهميدم آري يك اصطلاحي داريم به اسم منطق فازي،يعني خير صفر خير يك،خير سياه خير سپيد، بلكه خاكستري را هم مشاهده كني).

آري،نه اينكه تخفيف فروش را ارتقاء مي‌دهد خيلي بستگي به موقعيت و وضعيت دارااست،اينكه تخفيف چندين درصد ميباشد،شخصيت مشتري به چه شكل ميباشد،ابدا اهل تخفيف تصاحب كردن ميباشد،تخفيف قيمت دارااست يا اين كه خير!
البته حقيقت اين ميباشد، تخفيف آن‌طور كه مي بايست، عمل نمي‌نمايد؟ و معمولا سبب ساز ارتقاء فروش نميشود.
يادگرفتن نوآوري در تجارتفراگيري ايجاد كار 

دسته آموزشي پژوهشي تكتواستدلال نخستين: مشتري تصور مي‌نمايد تخفيف حقيقي و واقعي وجود ندارد. فكرميكند(اما در بيشتر مفاد صحيح فكر مي‌كند) قيمتي كه آغاز به وي اورده شده، حقيقي وجود ندارد و از عمد فراتر اورده شده ميباشد. و تصور مي‌نمايد با زنخدان زنيِ بيشتر، ممكن ميباشد بتواند ارزش را ذيل‌خيس هم بياورد. پس شايد كلا از خريد پشيمان گردد. مثال اين ارزش فراتر را در حراجي ها آنلاين دكان هاي معتبري مانند ديجي متاع مي قدرت يافت.
استدلال دوم : در قبال تخفيف، مشتري هيچ چيزِ ملموسي اخذ نمي‌نمايد. وي تنها مي داند كه براي مثال ۵ هزار تومان نپرداخته. ولي عموما حس نمي‌نمايد كه ۵ هزار تومان به پول‌هاي باطن كيفش اضافه گرديده؛ و خيلي زود هم اين تخفيف را فراموش مي‌نمايد.
رويكرد عالي چيست؟ چطور مي‌اقتدار به مشتري علامت اعطا كرد كه خريد از ما به‌عايدي اوست؟ اينجاست كه پاي اختراع‌ها به بين ميايد. و اين ايده مطرح مي گردد كه «عموم پيشنهادها را مي خرند و خير مال و سرويس ها را.»
توصيه عالي اين ميباشد كه به مكان تخفيف،كادو يا اين كه اشانتيون بدهيدژان بقوسيان چه مي‌گويد؟ژان بقوسيان تاليف كننده كتاب پرفروش شكستن مرزهاي فروش سفارش مي نمايد به تخفيف به روئت كرد هزينه بنگريد. تخفيف قادر است يكي‌از مطرح ترين مخارج يك كمپاني باشد.
راه و روش هاي جذب مشتري - تكتوچه گونه مشتري جذب كنيمبه مكان تخفيف ميتوانيد محصولي ارزان خيس را بصورت مجاني به مشتري دهيد.بگذاريد با يك نمونه ، تفاوت اين دو شرايط را پررنگ خيس سازيم . فرض كنيم محصولي را با بها ۹۰۰۰ تومان مي فروشيد. در يك فروش فوق العاده در لحاظ داريد اين كالا را ۲۰۰۰ تومان ارزان خيس بفروشيد . يك رويكرد آن ميباشد كه‌اين متاع را با بها ۷۰۰۰ تومان بفروشيد . خط مش ديگر آن ميباشد كه به مشتريان بگوييد كه با خريد اين مال ۹۰۰۰ توماني مال ديگر ۲۰۰۰ توماني را تحت عنوان كادو اخذ خواهند كرد. مزيت خط مش دوم در آن ميباشد كه به ازاي هر فروش ۹۰۰۰ تومان پول اخذ مي‌كنيد، خير ۷۰۰۰ تومان . همينطور متاع ۲۰۰۰ توماني براي شما هزينه اي كمتر از ۲۰۰۰ تومان داشته ميباشد ، البته قيمت آن براي مشتري ۲۰۰۰ تومان ميباشد .
فرض فرماييد فروش هر كالاي دو هزار توماني ۵۰۰ تومان فايده داشته باشد و كالاي خير هزار توماني سه هزار تومان . در صورتيكه تعداد تمام فروش صد عدد باشد ، در طريق نخستين صد هزار تومان منفعت مي‌كنيد و در طريق دوم ۱۵۰ هزار تومان ، يعني بهره به واحد سنجش ۵۰ درصد ارتقاء پيدا مي‌يابد.

آيا تخفيف هاي ديجي كالا واقعي هستند؟ انواع تخفيف هاي ديجي كالا

اعتياد داشتن به خريد چه عوارضي دارد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.