مزاياي خرده فروشي آنلاين

همه چيز درباره نرم افزارهاي مالي و حسابداري

مزاياي خرده فروشي آنلاين

تعريف و تمجيد خرده‌فروشي: خرده فروشي دربرگيرنده فروش كالاها و اجناس فيزيكي براي مصرف بي واسطه بوسيله خريدار ميباشد كه از محلي مشخص، همانند مغازه، پاساژ يا اين كه از راس خريد، در قالب قسمت‌هاي كوچك ، منفرد و غير سازماني تنظيم گرديده باشد.

خرده فروشي آنلاين:

درين نوع دكان كه بعداز به وجود وارد شدن وب پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده ليست و خصوصيات كالاهاي خويش را در تارنما قرار ميدهد و خريدار بعداز مراجعه بدين وبسايت و مطالعه خصوصيات و خصوصيت‌هاي متاع، نسبت به تثبيت پيشنهاد خريد از دكان مبادرت مي‌نمايد. اين توصيه‌ها بعداز محاسبه و تأييد آخرين به وسيله مسئولان وبسايت با دقت به نوع مال و وسعت و وزن آن بوسيله پيك موتوري، پست و يا اين كه باربري به نشاني پيشنهاد‌دهنده ارسال ميگردد و وجه متاع به طرز‌هاي متفاوت قابل پرداخت مي باشد. امروزه تجارت الكترونيك در راز تا رمز جهان بسيار ترويج پيدا نموده است.

اكثر وقت ها پرداخت درين مغازه‌هاي اينترنتي توسط ابزارهاي پرداخت الكترونيك قابل اجرا ميباشد. كارت‌هاي پرداخت الكترونيك، چه بصورت مجازي (صرفا قابل به كار گيري در فضاي وب) و چه به طور فيزيكي اكثر وقت ها قابل استعمال در چنين اطراف‌هايي ميباشند. اما مغازه‌هاي اينترنتي محلي معمولاً امكان تحويل پول در هنگام اخذ محصول را نيز دارا‌هستند، اما در خريدهاي اينترنتي جهاني معمولاً چنين امكاني آماده وجود ندارد.

مغازه‌هاي چيره اينترنتي معمولاً در آغاز بايستي اعتماد مشتري را جلب كنند تا به برد دست بايند. شايسته ترين ارزش هم پا كيفيت عالي عرضه مي بايست حقيقي باشد. چون مشتريان در فضاي مجازي به راحتي هر فروشگاهي را با ديگرافراد مقايسه مي‌نمايند و تا به آن اطمينان نكنند دست به خريد نمي‌زنند..

خريد از اينترنت در دنيا روز آپ ديت به صرفه خيس و مناسبتر از قبلي گرديده و اذن مقايسه بها/كيفيت و سرويس ها محصول را به مصرف‌كنندگان مي دهد. به اين ترتيب رضايت مشتريان بيشتراز پيش گرديده و اكثر اوقات ترجيح مي دهند خريد خويش را از وب انجام دهند.

در خيلي از موردها حتي خريداران كالاي خويش را در دكان‌ها تعيين و آن گاه آن را از وب خريداري مي‌نمايند زيرا به صرفه خيس خواهد بود. در برخي از نقاط دنيا مانند ايالات متحده فروشهاي اينترنتي از فروشهاي حضوري پيشي گرفته ميباشد و اين دستور عرضه‌كنندگان را برآن داشته ميباشد كه علاوه بر عرضه فيزيكي متاع/سرويس ها خويش، عرضه اينترنتي را هم يكي‌از ملزمات خويش بدانند.

خريد از اينترنت در كشور ايران

با دقت به توسعه و گسترش روزافزون كار‌هاي اينترنتي، اطراف براي كسب و عمل پيرامون وب نيز ارتقاء يافته ميباشد. در كشور‌ايران، در‌اين يكسري سال اخير يوزرها اينترنتي بدين كسب و امور دقت دورازشوخي پيدا كرده‌اند و با فعال سازي سايتهاي متفاوت درآمدهاي اثبات و مالامال سودي كسب نموده‌اند.

مغازه‌هاي چيره اينترنتي دنيا

يك كدام از مغازه‌هاي داراي شهرت داد و ستد اينترنتي در دنيا وبسايت ئي بي ميباشد. اين وبسايت با ابتكار سرويس ها و همينطور گستردگي پوشش توانسته ميباشد يكي‌از سايتهاي برنده در اين مورد باشد. حدوداً كمتر كالايي را مي‌اقتدار يافت كه درين وبسايت به فروش نرسد. خريد از طريق اينترنت در‌اين وبسايت براي اكثر كشورها به راحتي ميسر ميباشد. اين وب سايت امكان عرضه متاع حتي به طور استوك را نيز به يوزرها خويش مي دهد. اين وب سايت با تثبيت همگي داده ها داد و ستد، خريداران و فروشندگان خويش را نيز درجه‌بندي مي‌نمايد و به‌اين شكل اذن سوء به كارگيري به يوزرها خويش را نمي‌دهد.

 

يك كدام از ديگر از دكان‌هاي چيره اينترني در دنيا تارنما آمازو ميباشد. اين تارنما در عرصه فروش كتاب‌هاي الكترونيكي نيز يكي پيشتازان ميباشد. همين فرمان حتي اين تارنما را بر آن داشته ميباشد كه خواننده الكترونيكي مخصوصي براي كتابهاي الكترونيكي خويش ساخت و ساز نمايد؛ اما همينطور در عرصه بقيه محصول ها نيز يكي برنده‌ترين هاست.

يكي‌از توسعه يافته ترين دكان هاي خرده فروشي در جهان والمارت ميباشد، والمارت كمپاني خرده‌فروشي آمريكايي ميباشد، كه دارنده مطرح ترين كانال مغازه‌هاي زنجيره‌اي مواد غذايي، سوپرماركت‌ها و هايپرماركت‌ها در دنيا مي باشد. اين مجموعه در سال ۲۰۱۲ بعداز كمپاني‌هاي رويال داچ وارفته و اكسان‌موبيل در جايگاه سوم از وسيع ترين كمپاني‌هاي عالم قرار گرفت. در سال مالي ۲۰۱۳ كمپاني والمارت با درآمدي متساوي ۴۶۹ ميليارد دلار، به‌تيتر اصلي ترين كمپاني دنيا بر اساس معيار درآمد، شناخته شد.

بعضا از مواقعي را كه مي‌تواند در خرده فروشي آنلاين از آن ها استفاده نمود در تحت مشاهده خواهيد كرد :

كالاهاي طاقت فرسا: چيزهايي كه مدتي طولاني دوام مياورند مانند اسباب، خودرو، و مبلمان

• كالاهاي قابل انعطاف يا اين كه مواد مصرفي: چ يزهايي مثل خرقه، كفش، و اسباب و اثاث پيرايش

خوراك: چيزهايي مثل گوشت، پنير، توليدات، و محصول ها پختني

هنر: لوازمي مثل هنرهاي قشنگ، و همينطور كتاب‌ها و آلات موسيقي

اما مدام اعتنا داشته باشيد يك شبه نمي اقتدار تصميم گرفت و يك دكان خرده فروش راه‌اندازي كرد اين فعاليت مي بايست با تمركز و طي انجام مطالعه بازار و ... انجام خواهد شد كه در مقاله‌ها آينده مسلما راجع‌به آنان كلام خوا‌هيم كرد.

صحبت پايان :

ملازمان عزيز به حيث شما خرده فروشي آنلاين چه مزايا و معايبي داراست . لطفا تجارب خويش را با ما ميان بگذاريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.