راهكار هاي افزايش فروش از طريق سايت

همه چيز درباره نرم افزارهاي مالي و حسابداري

راهكار هاي افزايش فروش از طريق سايت

 

فكر كنيد كه كارت ويزيتي اخذ ميكنيد و اسم مارك با فونت Bold و نامناسب بر روي آن باشد، ولي داده ها تماس روي آن تثبيت نشده باشد.

 حالا بيبينيد كه چه طور مشتريان را با ارائه‌ي كارت ويزيت ناقص، منحرف و گيج مي كنيد. در صورتيكه مشتري بخواهد با شما در تماس باشد رويه حلي نيست.

 ممكن ميباشد مسخره به لحاظ رسد؛ ولي مالكان كسب‌وكارهايي وجود دارا‌هستند كه هزينه متعددي را براي فعال سازي كسب‌وكارشان و ارتقا فروش آن انجام ميدهند البته وقتي كه نگاهي به وب سايت آنها مي‌اندازيم داده ها اساسي براي مثال معرفي سرويس ها يا اين كه كالا و همينطور داده ها تماس مشاهده نميشود.

 چند كار حسابداري كه بايد انجام دهيد (novinblog.net)

48% يوزرها MarginMedia معتقدند كه درصورتي كه به وبسايت كسب‌وكاري در تلفن همراه مراجعه نمايند كه كارايي قابل قبولي ندارد، اين شم به آن ها منتقل ميگردد كه آن كسب‌و‌عمل اهميتي به كاربر و مشتري نمي‌دهد. افزون بر آن، 78% يوزرها گوشي اعلام كرده‌اند كه به طور سختگيرانه‌اي يك كسب‌وكار را بر پايه ي طراحي وب آن قضاوت مي‌نمايند و اين آناليز فقط 5 ثانيه بازه ميبرد.

تارنما شما كارت ويزيت آنلاين شماست، روزنه‌اي ميباشد به سوي معرفي كسب‌وكار و جذب مشتريان با مسئوليت كه مارك شمارا دوست دارا‌هستند و آن را به ديگر افراد پيشنهاد مي‌نمايند. در حالتي كه وب سايت شما در رابطه با مشتريان نتواند رضايت آن‌ها‌را جلب نمايد، سايت شما همچون كارت ويزيتي خواهد بود كه داده ها تماس روي آن نباشد و در واقع عموم تصور مي‌نمايند كه شما به آنها اهميتي نمي‌دهيد.

دراين مكان 5 راهكار براي سايتي كه در‌پي مخاطبان غرض مطلوب ميباشد و قصد فروش به آن ها دارااست را تحليل مي كنيم:

قابليت خريد آنلاين

امروزه تعداد متعددي از خريداران قبل از خريد در وب سايت‌هاي آنلاين در‌پي مال يا اين كه سرويس ها خويش ميگردند و آنگاه به طور حضوري به محل دكان مراجعه مي‌نمايند.

در واقع، 67% يوزرها ترجيح مي دهند خريد را از روش تلفن همراه‌هاي هوشمند و از وبسايت‌هايي انجام دهند كه در تلفن همراه به خير و خوبي اكران داده مي شوند.

مشتريان قبل از خريد به طور حضوري به طور آنلاين پيرو كالاهاي جانور و مقايسه‌ي بها آنها مي‌باشند. در‌صورتي‌كه در‌پي رقابت و ترغيب مشتري براي خريد مي باشيد، داشتن مغازه آنلاين بخشي ضروري براي جذب مشتريان بالقوه و توليد رابطه مطلوب با مشتريان متعهد ميباشد.

تعامل مطلوب در كانال‌هاي اجتماعي

به خواسته نفوذ در بازار كانال‌هاي اجتماعي، كسب‌وكار شما مي بايست تعامل مطلوب درين كانال‌ها داشته باشد. مشتريان مي بايست به راحتي بتوانند در كانال‌هاي اجتماعي دنبال كننده شما بشوند و شما مي توانيد با ارائه محتواي ظريف و مشغول كننده از صنعت كار‌تان مخاطبين را به محتواي ايجاد گرديده عشق و علاقه‌مند نمائيد.

كانال‌هاي اجتماعي ابزار تبليغاتي مجاني كسب‌وكار شما مي باشند. داده ها و تجربيات خويش را با دنبال‎كنندگان به اشتراك بگذاريد و آنها‌را تشويق فرماييد كه همين فعاليت را انجام دهند. هر چقدر محتواي ارزشمند بيشتري به اشتراك بگذاريد، در لحاظ مخاطبانتان باارزش‌خيس جلوه خواهيد كرد.

محتواي كيفيت بالا

محتواي كيفيت عالي و داراي ربط بخشي حياتي در سايت شماست كه سبب آپ تو ديت بودن وبسايت و دقت بيشتر مشتريان مي شود. ولي دقت داشته باشيد كه به اشتراك گذاري محتوا در كانال‌هاي اجتماعي خيلي اصلي ميباشد. چه محتواي مناسبتي باشد، چه داده ها مربوط به صنعت عمل‌تان و يا اين كه حتي عكس‌هاي انگيزشي، همواره مطالب را آپديت فرمائيد. اين سيرتكامل عموم شمارا به خيال و خاطر مي‌سپارند.

البته محتواي كيفيت خوب تنهاً براي كانال‌هاي اجتماعي وجود ندارد. شما مي توانيد گونه هاي متفاوت محتوا (مانند پادكست، وب لاگ يا اين كه كليپ را در وب سايت‌تان تكثير دهيد و جزئيات بيشتري را در مشت مخاطبين قرار دهيد)

درباره‌ي محصولاتي كه به زودي ارائه مي شوند، توضيح دهيد. درخصوص مزاياي محصول ها‌تان و راهكارهاي قابل قبولي كه ارائه مي‌دهيد دعوا فرماييد. رويدادهايي كه برگزار ميكنيد را آگهي نماييد. همواره مخاطبين را تشويق نمائيد كه در تكثير يا اين كه لحاظ دادن براي محتواي شما سهيم شوند.

مطالعات تازه Hubspot نشان مي دهد، 57% كسب‌وكارهايي كه بلاگ دارا‌هستند، از روش آن مشتري جذب مي‌نمايند و 81% معتقدند كه بلاگ قسمت مهمي از كسب‌وكار آنهاست.

بررسي ها و برخورد

آمارها نشان مي دهد كه تحليل ها و بازخوردهايي كه يوزرها از محصول ها ارائه مي‌نمايند براي 63% از مشتريان فاكتور مهمي براي تصميم‌گيري خريد جنس يا اين كه سرويس ها ميباشد. مشتريان معمولاً ايده ها ديگر يوزرها را مي خوانند.

برخي از كسب‌وكارها مانند Yelp اعلام كرده‌اند كه تعلق بسيار متعددي به محاسبه‌هاي آنلاين دارا‌هستند، اين استدلال ها در وب سايت‌هاي ديگر نيز قرار مي گيرد كه به فروش بيشتر مال امداد مي‌نمايد. براي آن كه فروش قابل قبولي داشته باشيد، در ديگر تارنما‌ها كه تحليل فرآورده شمارا قرار مي دهند؛ كمپاني فرماييد و به نظرها و فيدبك‌هاي مخاطبين جواب مطلوب دهيد.

ادله حياتي و اساسي

وب سايت‌هايي كه جالب باشند، استفاده كننده را تشويق به كار بيشتر مي‌نمايند. وبسايت خويش را قشنگ پباده سازي فرمائيد و در عين هم اكنون كل كوشش خويش را بكنيد تا استعمال از آن بي آلايش باشد. از قرار دادن منوهاي پيچيده و ساخت‌و‌ساز صفحاتي كه مشتري را در گير گمراهي مي‌نمايد دوري كنيد.

پس ساخت سايت خويش را به شركتي فن‌اي بسپاريد و در شكل قابليت با شركتي عمل فرمائيد كه در ساخت وب سايت صنعت شما نيز كار مي‌نمايد. از طراح وب سايت‌تان بخواهيد نرم افزار و نقشه وبسايت را معين نمايد و به شما نشان دهد هر مخاطب از هر شيت به چه صفحاتي دسترسي دارااست.

با استعمال از اين 5 راهكار، تارنما‌تان مخاطب و مشتري بيشتري را جذب مي‌نمايد. پس همچون ارائه كارت ويزيت‌تان به مخاطبان، قطعاً مسلماً اعتنا نمائيد كه داده ها بدون نقص كسب‌وكارتان را به در فضاي مجازي با احتمال چشم شدن بيشتر، ارائه مي‌دهيد.

حسابداري استارتاپ ها چگونه انجام مي شود؟ (novinblog.net)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.